Všetci predajcovia produktov a poskytovatelia služieb sa určite zhodnú v tom, že nie je nič dôležitejšie ako spokojní nakupujúci. Preto pri prevádzkovaní online podnikania netreba zabúdať na podporu zákazníkov.
Už dávno však neplatí, že táto podpora je iba o telefonickom a mailovom riešení problémov. Efektívnejšou a najmä rýchlejšou formou starostlivosti o zákazníkov je implementácia online chatu na váš web. Nemáme však na mysli umelú inteligenciu v podobe chatbota, ktorý odpovedá na vopred nastavené otázky, ale interaktívne zodpovedanie zákazníckych otázok reálnym človekom. Presne o to sa postará naša služba reago.
Prečo by ste mali mať reago na vašom webe?
-
Sme neustále k dispozícii
Mnoho zákazníkov preferuje online nakupovanie z toho dôvodu, že sa nemusia fixovať na prevádzkové hodiny obchodníka. Jednoducho, môžu nakupovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Preto je dôležité byť zákazníkom k dispozícii v čase nakupovania. Dostupné dáta hovoria jasne – najsilnejšími dňami online nakupovania sú víkendy a sviatky. Preto sú naši operátori pripravení zodpovedať otázky vašich zákazníkov nielen počas pracovných dní, ale aj počas víkendov a sviatkov, v čase od 8-mej do 22-hej.
-
Máme osobný prístup k zákazníkom
Otázky zákazníkov sú častokrát nepredvídateľné a na niektoré sa nemožno vopred pripraviť. Tým, že za reago stoja reálni ľudia a nie vopred naprogramovaná umelá inteligencia, vaši zákazníci dostanú reálne a personalizované odpovede na otázky akéhokoľvek charakteru.
-
Čas sú peniaze
Toto tvrdenie platí rovnako pre podnikateľov i pre zákazníkov. Preto náš online chat na web garantuje odpoveď zákazníkom do jednej minúty. Rýchle zodpovedanie otázok sa postará o rýchlejší rozhodovací proces u zákazníkov, ktorý bude viesť k rýchlejšiemu rozhodnutiu o kúpe produktov či služieb. Vďaka tejto garancii odpovedí sú naši operátori schopní vybaviť viac otázok a postarať sa tak o množstvo spokojných zákazníkov, ktorí sa budú s radosťou vracať na váš web.
-
Pomôžeme vám zvýšiť predaje
Konzistentnou odpoveďou bez dlhého čakania získate dôveru návštevníkov webu. Dokonca ich môžete premeniť na zákazníkov. Vaša dôveryhodnosť a spoľahlivosť zákazníckej podpory môže viesť k odporúčaniu vašej značky a zvýšeniu jej povedomia. No, a to už ide ruka v ruke so zvyšovaním predajov.
-
A v neposlednom rade sa vám postaráme o nižšie náklady
Náš live chat máme v ponuke v troch balíkoch, pričom jeho cena začína od 199 € mesačne. Jednotlivé balíčky sú určené pre rôzne druhy podnikania, takže si môžete vybrať variant, ktorý vám bude ako ušitý na mieru. Vzhľadom na to, že naši operátori sú k dispozícii 14 hodín denne, od pondelka do nedele, vás toto riešenie bude stáť maximálne 3 € na hodinu. No a táto suma sa nedá ani len porovnať s nákladmi na internú zákaznícku podporu, však?
Online chat na web možno zaradiť za budúcnosť v komunikácii so zákazníkmi. Takže ak túžite mať efektívnu komunikáciu, ktorá vám prinesie množstvo spokojných zákazníkov, pokojne nás kontaktujte.