Tipy na vylepšenie vstupnej stránky

Sú elementy webových stránok, ktoré sú rokmi overené a ich zvýšená kvalita nadobudla na dôležitosti. Patria k nim výrazné nadpisy s kľúčovými slovami, pekné vizuály a jasné výzvy na akciu. Preto by malo platiť, že nadpis spolu s vizuálom musí zaujať oči používateľov, samotný obsah musí byť pre nich prínosný a tlačidlo s výzvou neprehliadnuteľné.

Čím však web, a predovšetkým vstupnú stránku – landing page, vylepšiť tak, aby svoju návštevu používatelia premenili na konverzie?


  1. Buďte struční

    Napíšte k produktu alebo službe jasný zoznam ponúkaných benefitov. Návštevníci webu tak získajú jednoduchý prehľad za krátky čas. (1) Podrobnejšie informácie si budú môcť prečítať v nižšej časti webu alebo po prekliknutí sa do podrobností. Takto rozšírený obsah by mal návštevníkov posunúť bližšie k akcii, ktorá je pre vás potrebná. Preto prejdeme k nasledovnému bodu.

  2. Informácie + výzva na akciu

    Ďalšie informácie o produkte alebo službe by tiež mali byť doplnené o prvok výzvy na akciu – call to action. Táto taktika zvyšuje traffic na vstupnú stránku a pomáha predajom. Myslite však na to, aby návštevníkov v tomto procese od nákupu nič nevyrušilo.

    Doplňujúce informácie o produkte by mali byť doplnené len relevantným obsahom, napríklad podporujúcimi zľavami, a taktiež by mali byť logicky rozdelené. (2) Samotné tlačidlo výzvy na akciu by malo jasne hovoriť, čo od ľudí chcete – Kúpiť teraz, Objednať hneď, Registrovať sa, Kontaktujete nás a podobne. (3)

  3. Jednoduchosť nadovšetko? Áno.

    Váš web by mal byť jednoduchý, ľahko ovládateľný a samozrejme, rýchly. Výskum ukázal, že čím viac rozhodnutí ľuďom ponúknete, tým dlhšie sa budú rozhodovať. Čím jasnejšie a jednoduchšie si vytvoríte svoju stránku, tým je pravdepodobnejšie, že návštevníci spravia požadovanú akciu. (4)

  4. Konkurenčná výhoda tkvie aj v detailoch.

    Možno sa od svojej konkurencie líšite výhodnejšou cenou, prepracovanejším produktom alebo rýchlou dopravou a jasne to komunikujete na svojej vstupnej stránke.

    Vaša konkurenčná výhoda však môže tkvieť aj v detailoch. Napríklad v tom, že návštevníci vášho webu dostanú vždy rýchle a presné odpovede na otázky v čase, keď sú sami najviac aktívni – čiže medzi 8:00 a 22:00.

    Reago – chat pre web s garanciou odpovede skutočným človekom do 1. minúty vám môže tento detail zabezpečiť. Skutočne dobrý zákaznícky zážitok je o komunikovaní s ľuďmi na mieste, na ktorom sa aktuálne nachádzajú. A práve v týchto časoch je posielanie správ a chatovanie prirodzené a trávia ním dostatok času. (5)

    Chatovanie na webe bolo horúcim trendom už v roku 2018 a čas strávený chatovaním sa stále viac a viac zvyšuje. (6) Facebook Nielson report z roku 2016 na tento trend poukázal – až 53 % konzumentov (z 12 500 opýtaných) bolo ochotnejších na webe nakúpiť, ak na ňom mohli chatovať. Súčasné čísla sú ešte vyššie.

  5. Ľudia vám musia dôverovať.

    Recenzie, hodnotenie produktov spotrebiteľmi a testovanie produktov “v priamom prenose” určili smer, akým používatelia o produktoch premýšľajú a ktoré nakupujú. Preto je dôležité, aby aj tieto súčasné piliere dôveryhodnosti boli jednoducho dostupné pre každého návštevníka webu. (7)

    Zo vstupnej stránky ich môžete presmerovať na výber najlepších hodnotení alebo rôzne výsledky testovania, a tak im poskytnúť od prvej návštevy všetky potrebné informácie. Vždy však nechajte dostatok priestoru pre otázky. Tie sú zvyčajne tak individuálne, že ani najpodrobnejšie recenzie ich nezodpovedia. Odpovedať môžete rýchlo cez Reago.

    Záverom by sme radi zdôraznili to najpodstatnejšie – váš web je predovšetkým pre ľudí. Vytvorte takú vstupnú stránku, na ktorej sa budú môcť jednoducho orientovať a v prípade otázok získajú rýchle a presné odpovede. Zabezpečte im čo najlepšie pohodlie, aby vytvorili vytúžené konverzie.

    Máte záujem o službu Reago, ktorá vám v tom pomôže? Dajte nám vedieť.


Ďalšie články

Vyskúšajte chat Reago