Aké sú výhody online chatu na webe?

Všetci predajcovia produktov a poskytovatelia služieb sa určite zhodnú v tom, že nie je nič dôležitejšie ako spokojní nakupujúci. Preto pri prevádzkovaní online podnikania netreba zabúdať na podporu zákazníkov.

Už dávno však neplatí, že táto podpora je iba o telefonickom a mailovom riešení problémov. Efektívnejšou a najmä rýchlejšou formou starostlivosti o zákazníkov je implementácia online chatu na váš web. Nemáme však na mysli umelú inteligenciu v podobe chatbota, ktorý odpovedá na vopred nastavené otázky, ale interaktívne zodpovedanie zákazníckych otázok reálnym človekom. Presne o to sa postará naša služba reago.

Prečo by ste mali mať reago na vašom webe?

  1. Sme neustále k dispozícii

    Mnoho zákazníkov preferuje online nakupovanie z toho dôvodu, že sa nemusia fixovať na prevádzkové hodiny obchodníka. Jednoducho, môžu nakupovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Preto je dôležité byť zákazníkom k dispozícii v čase nakupovania. Dostupné dáta hovoria jasne – najsilnejšími dňami online nakupovania sú víkendy a sviatky. Preto sú naši operátori pripravení zodpovedať otázky vašich zákazníkov nielen počas pracovných dní, ale aj počas víkendov a sviatkov, v čase od 8-mej do 22-hej.

  2. Máme osobný prístup k zákazníkom

    Otázky zákazníkov sú častokrát nepredvídateľné a na niektoré sa nemožno vopred pripraviť. Tým, že za reago stoja reálni ľudia a nie vopred naprogramovaná umelá inteligencia, vaši zákazníci dostanú reálne a personalizované odpovede na otázky akéhokoľvek charakteru.

  3. Čas sú peniaze

    Toto tvrdenie platí rovnako pre podnikateľov i pre zákazníkov. Preto náš online chat na web garantuje odpoveď zákazníkom do jednej minúty. Rýchle zodpovedanie otázok sa postará o rýchlejší rozhodovací proces u zákazníkov, ktorý bude viesť k rýchlejšiemu rozhodnutiu o kúpe produktov či služieb. Vďaka tejto garancii odpovedí sú naši operátori schopní vybaviť viac otázok a postarať sa tak o množstvo spokojných zákazníkov, ktorí sa budú s radosťou vracať na váš web.

  4. Pomôžeme vám zvýšiť predaje

    Konzistentnou odpoveďou bez dlhého čakania získate dôveru návštevníkov webu. Dokonca ich môžete premeniť na zákazníkov. Vaša dôveryhodnosť a spoľahlivosť zákazníckej podpory môže viesť k odporúčaniu vašej značky a zvýšeniu jej povedomia. No, a to už ide ruka v ruke so zvyšovaním predajov.

  5. A v neposlednom rade sa vám postaráme o nižšie náklady

    Náš live chat máme v ponuke v troch balíkoch, pričom jeho cena začína od 199 € mesačne. Jednotlivé balíčky sú určené pre rôzne druhy podnikania, takže si môžete vybrať variant, ktorý vám bude ako ušitý na mieru. Vzhľadom na to, že naši operátori sú k dispozícii 14 hodín denne, od pondelka do nedele, vás toto riešenie bude stáť maximálne 3 € na hodinu. No a táto suma sa nedá ani len porovnať s nákladmi na internú zákaznícku podporu, však?


Online chat na web možno zaradiť za budúcnosť v komunikácii so zákazníkmi. Takže ak túžite mať efektívnu komunikáciu, ktorá vám prinesie množstvo spokojných zákazníkov, pokojne nás kontaktujte.

Ďalšie články

Kontaktujte nás

od 8:00 do 22:00

Máte ďalšie otázky, chcete s nami nadviazať spoluprácu, alebo len tak nezáväzne konverzovať?

Sme tu pre vás.

Pon-Ned
8:00 - 22:00
Volajte
0911 834 017
Napíšte

Napíšte nám rýchlu správu

Táto stránka je chránená testom reCAPTCHA a spoločnosťou Google Ochrana súkromia a Zmluvné podmienky.

* odpovieme vám do 24 hodín, ak nie pozývame vás na kávu ;)

Chcete využívať náš chat ešte dnes? Stačí ak si vytvoríte nezáväznú objednávku a my vás budeme obratom kontaktovať.

od € 199/ mesačne