Chat GPT vs. online chat na web – dokáže umelá inteligencia plnohodnotne nahradiť človeka?

Posledných pár mesiacov akoby sa roztrhlo vrece s AI, ktorá nám v online svete pomáha uľahčovať prácu. Či už sú to AI grafiky alebo tvorba AI textov a odpovedanie na otázky najrôznejšieho charakteru. V súvislosti s tvorbou textu, v dnešnej dobe už málokto nepozná Chat GPT. Čo to vlastne je a na čo slúži? Všetko sa dozviete v tomto článku.


Generative Pre-trained Transformer

Chat GPT, známy ako Generative Pre-trained Transformer, je softvér, ktorý využíva strojové učenie na vytváranie umelých textov na základe vstupu – zadania od používateľa. Chat GPT dokáže odpovedať na bežné i špecifické otázky a rozprávať sa s používateľmi podobne ako človek.

Prečo sa Chat GPT stal tak rýchlo obľúbeným?

Hlavnou výhodou chatu GPT je, že dokáže odpovedať na veľké množstvo otázok naraz, čím uľahčuje zákaznícku podporu a zvyšuje efektivitu. Navyše, chat GPT je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, čo znamená, že zákazníci môžu kedykoľvek kontaktovať spoločnosť a získať rýchlu odpoveď.

Avšak Chat GPT dokáže odpovedať iba na všeobecné otázky a na otázky, ktoré už boli do softvéru vopred naprogramované. Nedokáže odpovedať na špecifické otázky či na otázky súvisiace s aktuálnou situáciou v spoločnosti.

Chat GPT alebo odpovede od reálneho človeka?

100 % odpovede na všetky špecifické otázky zákazníkov dokáže zabezpečiť online chat na webovej stránke. Tým, že za online chatom stojí reálny človek a nie umelá inteligencia, tak zákazníci dostanú presné odpovede týkajúce sa špecifických produktov či ich dostupnosti. No a to v konečnom dôsledku prispieva k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti.

Okrem toho, zamestnanci spoločnosti, ktorí sú k dispozícii prostredníctvom online chatu, môžu rýchlo identifikovať potreby zákazníkov a poskytnúť personalizovanú odpoveď, čo zvyšuje spokojnosť zákazníka.

Vzhľadom na to, že online chat na webovej stránke umožňuje osobný kontakt s reálnym človekom, ktorý je v úzkom kontakte so spoločnosťou, je pre webové stránky výhodnejšie používať tento typ chatu. Tým sa zabezpečí lepšia zákaznícka skúsenosť a zvýši sa dôvera zákazníkov voči spoločnosti. Chat GPT je však vynikajúcim nástrojom pre zákaznícku podporu a riešenie častých otázok, čím uľahčuje prácu ľuďom a zvyšuje efektivitu. No a predsa ušetrený čas sa rovná ušetreným nákladom.


Uvažujete nad implementáciou online chatu na váš web? Náš live chat reago garantuje rýchle odpovede na zákaznícke otázky. Operátori sú k dispozícii 365 dní v roku, takže aj v nedeľu či počas vianočných sviatkov sa postarajú o množstvo spokojných zákazníkov. Túžite mať aj vy bezstarostnú a reprezentatívnu komunikáciu so svojimi zákazníkmi? V tom prípade sa obráťte na nás.

Ďalšie články

Kontaktujte nás

od 8:00 do 22:00

Máte ďalšie otázky, chcete s nami nadviazať spoluprácu, alebo len tak nezáväzne konverzovať?

Sme tu pre vás.

Pon-Ned
8:00 - 22:00
Volajte
0911 834 017
Napíšte

Napíšte nám rýchlu správu

Táto stránka je chránená testom reCAPTCHA a spoločnosťou Google Ochrana súkromia a Zmluvné podmienky.

* odpovieme vám do 24 hodín, ak nie pozývame vás na kávu ;)

Chcete využívať náš chat ešte dnes? Stačí ak si vytvoríte nezáväznú objednávku a my vás budeme obratom kontaktovať.

od € 199/ mesačne