Chat pre váš web s garanciou odpovede skutočným človekom do 1. minúty

Riešenie, ktoré nahradí štyroch zamestnancov za oveľa nižšie náklady. Buďte online vždy, keď to od vás zákazníci vyžadujú a odpovedzte im tak rýchlo, ako si zaslúžia do jedinej minúty.

od € 199/ mesačne

Hlavné výhody

prečo si zvoliť Reago

365 dní v roku

od 8:00 do 22:00 hodiny

Presne vtedy, keď je vaša stránka najviac navštevovaná. V týchto časoch obslúžime vyše 80% vašej návštevnosti. Vrátane sviatkov a víkendov.

V modernom svete web nikdy nespí a zákazníci stále viac očakávajú, že im budete k dispozícii vždy, keď to budú potrebovať. Ste tam, alebo nakúpia u konkurencie?

Menej, ako 1,50 eur za hodinu

alebo cena polovice cheesburgeru

Mesačný paušál za celé riešenie stojí od 199 €. V cene je všetko, technické riešenie aj chat centrum s garanciou odpovede reálnym človekom do 1 minúty.

Okamžitú hodnotu má už len to, že vaši návštevníci uvidia, že ste pre nich kedykoľvek online, a že majú jednoduchú cestu, ako sa na vás obrátiť.

Napríklad paušál Basic obsahuje 50 chatov, pričom za odpoveď sa považuje celý chat s jedným návštevníkom, aj keby sme si s ním vymenili 30 správ. Po presiahnutí 50 chatov mesačne účtujeme 3€ navyše za jeden chat. V prípade, že presiahnete 1000 chatov mesačne, kontaktujeme vás s individuálnou ponukou. Tiež si sami viete určiť váš mesačný limit počtu chatov, ktorý nepresiahneme.

viac informácií

Vyšší počet konverzií a viac leadov

Zvýšte dôveru svojho podnikania tým, že zákazníkom poradíte instatne. Naši trénovaní a vyškolení operátori zlepšia návratnosť vašich investícií do reklamy a zvýšia konverznú mieru.

Software zadarmo

Technické riešenie máte od nás. Inštaláciu zvládnete za 5 minút a ste online, za servery nič navyše neplatíte. Žiadne skryté poplatky za doménu, alebo hosting.

Skutoční ľudia

Odpovedajú za vás ľudia, žiadna umelá inteligencia. Naši operátori sú pravidelne školení a postupne tvoria znalostnú databázu, do ktorej máte prístup.

Menej, ako 1,50 eur za hodinu

Aby ste boli neustále online pre vašich návštevníkov, potrebovali by ste na plný úväzok až štyroch ľudí. Od nás ich máte za menej, ako 1,50 eur na hodinu.

Hovoríme po slovensky

Sme slovenský projekt, takže naše odpovede sú gramaticky korektné a bezchybné. Naši operátori majú slovenčinu v malíčku, a preto vám nikdy neurobia hanbu.

Inštalácia zadarmo

Pokiaľ náš software neviete nainštalovať, pomôžeme vám s tým úplne zadarmo v rámci onboardingu.

Cenník

vyberte si ten najlepší balík pre Vás

Paušál Basic

Pre malé firmy

  • Ideálny pre malé firmy s nízkou návštevnosťou.
  • Obsahuje 50 chatov v balíku.
  • V prípade presiahnutia limitu 3 € / za jeden chat.

€ 199/ mesačne

Objednať balík

Odporúčame

Paušál Optimum

Pre stredné firmy

  • Ideálny pre stredné firmy alebo e⁠—⁠shopy s úzkym portfóliom tovarov.
  • Obsahuje 100 chatov v balíku.
  • V prípade presiahnutia limitu 2 € / za jeden chat.

€ 299/ mesačne

Objednať balík

Paušál Premium

Pre veľké firmy

  • Ideálny pre veľké firmy s vysokou návštevnosťou webu alebo e⁠—⁠shopy so širokým portfóliom tovarov.
  • Obsahuje 250 chatov v balíku.
  • V prípade presiahnutia limitu 1.5 € / za jeden chat.

€ 499/ mesačne

Objednať balík

Spokojní zákazníci

výsledky, ktoré dosiahol chat Reago

O Reagu

venujte sa každému zákazníkovi - nenechajte ho odísť

Zvýšte KPI a leady vďaka chatu Reago

Firmy využívajú externé call-centrá už dlhé roky, ale prax ukazuje, že stále viac klientov chce komunikovať online, a preto prišiel čas založiť prvé slovenské chat centrum - Reago.

Live chat preukázateľne pomáha každému biznisu, prináša nové obchodné prípady, zvyšuje konverzný pomer a celkovú spokojnosť klientov.

Prítomnosť chatovacieho okna na vašom webe zvyšuje pomer konverzií o 20%. Avšak, veľkou výzvou pre firmy je reakčná doba. Pokiaľ však nedokážete odpovedať do jednej minúty, dosiahnete presne opačný efekt.

Aby ste mali online podporu 365 dní v roku, od 8-22 hod., potrebovali by ste štyroch ľudí na plný úväzok. S odpoveďou do jednej minúty vám preto pomôže Reago.

Nenechajte návštevníka odísť

Nič nie je horšie ako návštevník, ktorý na vašom webe nevie nájsť to čo hľadá. Veľa ľudí sa chce opýtať jednoduchú otázku pred tým než nakúpi. Často iba preto, aby si overili, či ste skutočne pre nich k dispozícii, keď to budú potrebovať.

Jedna rýchla odpoveď je tak často rozdielom medzi nákupom a odchodom z vášho webu. Online chat je dokonca momentálne obľúbenejší, ako telefonický rozhovor.

Jednoduchá implementácia

Nezáleží na tom, či máte web čisto na HTML, alebo si ho spravujete cez redakčný systém. Náš chat vieme nainštalovať na väčšinu z nich.

FAQ

odpovede na vaše otázky

Kto odpovedá na otázky
mojich návštevníkov?

Náš vyškolený tím agentov. Všetci sú to Slováci s kvalitnou slovenčinou v písanej forme. Dôkladne dbáme na to, aby porozumeli tomu, čo je ich úlohou - zvýšiť dôveryhodnosť vašich stránok a prinášať vám nových zákazníkov.

Náš tím pravidelne školíme a učíme ako reagovať čo najlepším spôsobom. Ich prácu viete kedykoľvek kontrolovať v admin rozhraní Reago, kde uvidíte všetko, čo vo vašom mene napísali. Ich prácou nie je iba odpovedať, ale aj udržiavať aktuálnu znalostnú databázu, ktorú pre vás vytvárajú.

Kedykoľvek sa do nej viete pozrieť, aby ste vedeli s akými informáciami pracujú. Ak na niečo nevedia odpovedať? Odpoveď sa pokúsia získať a zapíšu ju do znalostnej databázy tak, aby nabudúce ľahko našli odpoveď.

Ako budete vedieť, čo máte odpovedať?

Na začiatku spolupráce sa v rámci onboardingu spolu porozprávame a vytvoríme základy znalostnej databázy, ktorá bude poskytovať odpovede na najčastejšie otázky. Z nej budeme čerpať od začiatku spolupráce. Tiež si dohodneme postup ako reagovať, ak odpoveď v momente nevieme. Rozdelíme to na dva prípady - normálny a urgentný. Podľa súrnosti odpovede budeme reagovať vopred dohodnutým spôsobom.

Náš agent vám môže zatelefonovať na dohodnuté kontakty, alebo spísať obchodný prípad a tento posunúť emailom vami určenému pracovníkovi. Našu spoluprácu vnímame ako dlhodobé partnerstvo, preto každú otázku, na ktorú nebudeme vedieť odpoveď zaznamenáme do znalostnej databázy spolu s vašou odpoveďou. Ak ju niekto položí nabudúce, už vás tým nebudeme zaťažovať a odpoveď budeme vedieť. Preto sa vás nikdy nespýtame 2x na to isté a čím dlhšie s nami budete spolupracovať, tým viac budeme pre vás užitoční.

Do našej znalostnej databázy získate prístup a tak budete vždy vedieť, aké informácie podávame vašim návštevníkom. Tí sa vo väčšine prípadov zaujímajú o tie isté podrobnosti, takže veľmi rýchlo oceníte, že sa tým nemusíte zaoberať vy. My to vyriešime za vás a odľahčíme tak aj vašu infolinku.

Čo ak neviete, alebo nemáte
ako vedieť správnu odpoveď?

Ak nenájdeme odpoveď ani na vašom webe, ani v znalostnej databáze, ktorú spolu s vami postupne naplníme, operátor vyhodnotí závažnosť situácie. Pokiaľ ide o nekritickú záležitosť (otázky k produktom, všeobecné otázky a podobne), spíšeme o tom obchodný prípad - lead a ten vám doručíme vopred dohodnutým spôsobom (napríklad emailom) spolu s kontaktnými údajmi na daného návštevníka. Tento bude jasne štrukturovaný tak, aby ste už nemuseli tráviť váš drahocenný čas pátraním po tom, čo sa zákazník vlastne pýta. Túto prácu urobíme za vás.

Návštevníka vášho webu tiež informujeme, že jeho prípad nie je možné vyriešiť okamžite, lebo potrebujeme pomoc kolegov. Dostane tiež potvrdzujúcu správu s informáciou kedy môže očakávať odpoveď. Pokiaľ ide o stredne závažný prípad, priamo počas chatu s návštevníkov webu vás kontaktujeme telefonicky a preveríme si priamo s vami, alebo vašimi zamestnancami ako vieme danú otázku vyriešiť.

Ako stredne závažné prípady môžu byť zákazníci nachádzajúci sa tesne pred kúpou produktu (nechceme ich zdržiavať), otázky na stav objednávok, zákazníci vyjadrujúci nespokojnosť a podobne.

Posledný prípad je situácia urgentná, napríklad veľmi nespokojný zákazník dožadujúci sa okamžitej odpovede a podobne. V takomto prípade vás opäť kontaktujeme na dohodnutom telefónnom čísle a pokiaľ sa nedovoláme, budeme to ešte eskalovať na vami uvedené záložné telefónne číslo určené pre urgentné prípady.

Zároveň po každom takomto prípade doplníme znalostnú databázu tak, aby sme sa nemuseli rovnakú otázku pýtať druhýkrát. Nikto nemá rád, ak sa ho niekto pýta dvakrát na to isté a preto urobíme všetko pre to, aby sa nám to nestalo. Preto čím dlhšie budeme spolupracovať, tým menej vás budeme vyrušovať a vy budete mať viac času na biznis.

Viem si kedykoľvek pozrieť, čo si s mojimi
návštevníkmi v mojom mene píšete?

To považujeme za samozrejmé! Všetko robíme úplne transparentne tak, aby ste mali plnú kontrolu a kedykoľvek si mohli pozrieť ako rýchlo a akým spôsobom reagujeme. Dostanete prístup priamo do systému Reago, kde si vy, alebo vaši zamestnanci môžu kedykoľvek pozrieť podrobné štatistiky, ale aj samotné texty konverzácií, ktoré sme mali s návštevníkmi vašich stránok.

Každá konverzácia má unikátne ID číslo, aby sa na ňu dalo ľahko poukázať ak budete mať návrhy na zlepšenie a tiež vidíte presne, ktorý konkrétny operátor sa danej konverzácii venoval. Zvlášť si dokonca budete vedieť kedykoľvek vyfiltrovať konverzácie, pri ktorých sme nevedeli odpovedať a museli sme ich eskalovať ku vám, alebo ktoré prebiehali problematicky.

Budem vidieť ako rýchlo reagujete?
Budem mať prístup k štatistikám?

Platíte si nás predovšetkým kvôli tomu, že reagujeme rýchlo. Preto považujeme za prirodzené, že si to viete kedykoľvek skontrolovať.

Dostanete prístup do systému Reago, kde si viete vy, alebo vaši zamestnanci pozrieť podrobné štatistiky a dokonca aj všetky samostnané konverzácie. Kedykoľvek tak nás a našich operátorov máte pod kontrolou. Našou stratégiou sú dlhodobé partnerstvá, a preto pred vami nemáme čo skrývať. Štatistiky budete mať k dispozícii po dňoch, týždňoch aj mesiacoch.

Koľko stojí inštalácia?

Potešíme vás, úvodná inštalácia je zadarmo a je súčasťou procesu onboardingu. Máme podporu pre všetky bežné CMS, ale aj inštalácia na vlastné riešenia je jednoduchá. Pokiaľ nám neviete, alebo nechcete nechať prístup na vaše servery, inštaláciu zvládne aj váš dodávateľ IT riešení za niekoľko minút.

Je to podobne jednoduchý proces, ako napríklad nasadiť meracie kódy Google Analytics. Niekoľko riadkov kódu, ktorý vám dodáme a je hotovo. Pokiaľ budeme inštaláciu vykonávať my, urobí ju vždy skúsený programátor, takže nič nepokazíme.

Koľko stojí samotný software?

Software vám, na rozdiel od iných služieb, ktoré si za to účtujú desiatky EUR mesačne, poskytneme úplne zadarmo. Platíte si našich operátorov, všetky ostatné nástroje máte od nás zadarmo.

Žiadne skryté poplatky, žiadne licencie, servery či hosting, žiadne zbytočné komplikácie. Software je dnes lacný, drahá je ľudská práca, ktorá má skutočnú pridanú hodnotu, preto vám účtujeme iba za ňu.

Prečo by som si mal prenajať chat centrum Reago, keď si to viem zabezpečiť aj sám?

Pokiaľ by ste chceli zabezpečiť kvalitnú podporu v rovnakom časovom rozmedzí ako vám ju zabezpečíme my (8:00 - 22:00, čo zodpovedá 80% vašej užitočnej návštevnosti), potrebovali by ste na to štyroch zamestnancov, ktorí by sedeli neustále za počítačom a čakali, kým sa niekto ozve, aby mohli okamžite odpísať. Akonáhle by ste im pridelili aj iné úlohy, nedokázali by už odpisovať rýchlo a ich sústredenosť by bola neustále rozdeľovaná medzi viacero úloh.

Online chat, na ktorom odpoveď nepríde okamžite, alebo nie je správne napísaná je potom lepšie radšej nemať. Týchto ľudí by ste museli navyše kontrolovať, menežovať, riešiť ich zastupiteľnosť, ranné a večerné zmeny, odmeňovanie... Určite si to viete zabezpečiť aj sami, ale stálo by vás to pravdepodobne mnohonásobne viac peňazí, ako za túto službu pýtame my. Navyše vaše náklady hravo pokryje zvýšená miera konverzií, dôvera návštevníkov vašich stránok a ich spokojnosť.

Ako trénujete svojich agentov? Odkiaľ budú vedieť, ako komunikovať a čo odpovedať?

Naši operátori sú skúsení ľudia v oblasti komunikácie a podpory. Výborne ovládajú slovenčinu a strojopis, majú výborné schopnosti multi-taskingu a vysoký inteligenčný a emočný kvocient. Kvalitu ich odpovedí navyše pravidelne kontrolujeme. Keďže budete mať prístup k tomu, ako a čo odpovedajú, ich prácu si viete kedykoľvek kontrolovať aj sami. Vždy odpovedáme profesionálne a slušne.

Pracujeme s neustále zdokonaľovanou znalostnou databázou (do ktorej budete mať prístup), takže čím dlhšie budete našim partnerom, tým kvalitnejšie odpovede dokážeme poskytovať. Pokiaľ nie je možné nájsť vhodnú odpoveď priznáme to, nebudeme si nič vymýšlať a kontaktujeme vás vopred dohodnutým spôsobom podľa závažnosti situácie (nízka, vysoká a urgentná), prípadne jasne a stručne spíšeme obchodný prípad aj s kontaktom na návštevníka vašich stránok, ktorý vám následne odošleme emailom.

Môžu vaši agenti aj proaktívne oslovovať návštevníkov mojich stránok?

Áno, naša technológia to umožňuje. Projektový manažér Reago vám dokáže po krátkom čase využívania našej služby navrhnúť, ako najlepšie využiť túto technologickú vymoženosť. Typické použitie je napríklad otvorenie chat okna používateľovi, ktorý je už druhý, alebo tretí krát v krátkom čase na vašom webe s otázkou, či mu môžeme nejako pomôcť, alebo poradiť.

Vieme tiež zistiť situáciu, kedy sa používateľ začíta do dlhšieho textu, alebo sa zasekne pri nejakom produkte, prípadne osloviť používateľov, ktorí si už pozreli viac, ako 5 podstránok, skrátka tých, o ktorých si myslíme, že uvažujú nad nákupom, alebo inou konverziou. Vtedy ich môžeme osloviť aj proaktívne otvorením chat okna z našej strany. Táto technológia je nastaviteľná do hĺbky a radi ju prispôsobíme vašim potrebám.

Môžem s mojimi návštevníkmi chatovať aj ja?

Zmyslom našej služby je poskytnúť vám kvalitné služby práve tým, že budeme rýchlo odpovedať za vás. Keďže sa zaväzujeme odpovedať do jednej minúty, neposkytujeme možnosť priamo písať odpovede našim partnerom. Od toho sme tu my a to vnímame ako našu zodpovednosť.

Na druhej strane dostanete prístup do systému Reago, kde si budete vedieť prečítať všetko, čo sme si s vašimi návštevníkmi písali, takže nás máte kedykoľvek plne pod kontrolou a vy sa môžete namiesto odpisovania na chaty plne venovať biznisu.

Ste k dispozícii aj mimo bežných pracovných hodín, cez víkendy a sviatky?

Áno, chat budete mať aktívny každý deň od 8:00 ráno do 22:00 večer, a to aj cez víkendy a sviatky vrátane garancie odpovede do jednej minúty. Za to si predsa platíte a my vám to radi poskytneme.

Pomocou takto nastavenej spolupráce totiž budete mať online chat k dispozícii vyše 80% času, kedy váš web prináša konverzie. Takúto online podporu nemajú bežne k dispozícii ani tie najväčšie firmy a my vám ju zabezpečíme iba za 199 € mesačne!

Čo sa stane, keď nie sú vaši operátori k dispozícii (po 22:00 a pred 8:00)?

Spolu s našim posledným odhláseným operátorom z vašich stránok jednoducho zmizne celá chatovacia služba vrátane chatovacej “bubliny”. To znamená, že vaše stránky budú od 22:00 do 8:00 bez online chatu. Následne sa služba na webe opätovne objaví spolu s prvým operátorom, ktorý bude mať rannú službu.

Vieme tiež zabezpečiť chat v režime “odkazovač”, ale to neodporúčame, keďže tým strácate hlavnú výhodu chatu - možnosť okamžitej odpovede od naozajstného človeka.

Uzavrieme spolu zmluvu?

Áno, považujeme to za štandardné a samozrejmé. V zmluve sú presne popísané naše obchodné vzťahy a zodpovednosti, vrátane garancií, ktoré vám ponúkame. Návrh zmluvy vám pošleme ešte pred začatím samotného partnerstva s nami a jej podpis je nutnou podmienkou začatia spolupráce.

Účtujete niečo navyše, keď pripravíte obchodný prípad (lead)?

Neúčtujeme si nič navyše a ani nikdy nebudeme. Sme šťastní za každý lead, ktorý vám pomôžeme získať, je to predsa naša práca, ale neúčtujeme si za to nič navyše.

Rovnako ako si neúčtujeme technológiu, webhosting, licencie ani žiadne ďalšie skryté poplatky. Hľadáme dlhodobé a férovo postavené partnerstvá založené na obojstrannej výhodnosti, nie rýchly zisk.

Máte bezchybnú slovenčinu?

Áno, považujeme to za samozrejmé. Naši operátori sú pravidelne testovaní zo strojopisu a slovenčiny. Odpisujeme vždy gramaticky správne a samozrejme s diakritikou. Gramatická správnosť je súčasťou našich garancií, nemusíte sa báť, že vám urobíme hanbu.

Mám viacero projektov, viete obslúžiť všetky?

Pravdepodobne áno. Počet našich partnerov ale limitujeme tak, aby sme stíhali odpovedať v rámci garantovaného času a v plnej kvalite. Preto prijímanie nových partnerov do systému prebieha vo vlnách a nie priebežne.

Pokiaľ máte záujem pridať viacero projektov naraz, neváhajte nás kontaktovať a určite spolu nájdeme vhodný termín a riešenie.

Budem mať vyhradenú komunikačnú osobu z Reago?

Áno, len čo nás kontaktujete bude vám pridelený projektový manažér, ktorý s vami prejde celým procesom onboardingu do systému Reago a bude vám aj počas spolupráce kedykoľvek k dispozícii.

V prípade, že s ním nebudete z nejakého dôvodu spokojný, samozrejmosťou je možnosť vyžiadať si inú komunikačnú osobu, alebo problém eskalovať vyššie na riaditeľa projektu. Neváhajte nás prosím kontaktovať aj v prípade, že máte akékoľvek nezodpovedané otázky.

Kto prevádzkuje Reago? Neskrachujete za tri mesiace?

Systém Reago prevádzkuje spoločnosť NetSuccess, dcérska spoločnosť vydavateľského domu Petit Press, vydavateľa napríklad denníka SME. NetSuccess pôsobí na trhu úspešne už jedenásty rok s ročným obratom vyše 2 milióny €.

Petit Press je na trhu už 25 rokov a má ročný obrat cez 25 milónov €. Nie sme včera založený startup, ale zodpovedný a stabilný partner, ktorý sa nechystá odísť a práve vďaka našej veľkosti vám dokážeme ponúknuť tak výhodné podmienky.

Blog

rady, návody a iné

Kontaktujte nás

od 8:00 do 22:00

Máte ďalšie otázky, chcete s nami nadviazať spoluprácu, alebo len tak nezáväzne konverzovať?

Sme tu pre vás.

Pon-Ned
8:00 - 22:00
Volajte
0911 834 017
Napíšte

Napíšte nám rýchlu správu

Táto stránka je chránená testom reCAPTCHA a spoločnosťou Google Ochrana súkromia a Zmluvné podmienky.

* odpovieme vám do 24 hodín, ak nie pozývame vás na kávu ;)

Chcete využívať náš chat ešte dnes? Stačí ak si vytvoríte nezáväznú objednávku a my vás budeme obratom kontaktovať.

od € 199/ mesačne